• Yesterdaay •

Gårdagen var sjukt tråkig! Hjärtat jobbade och Mams liksaså, blöö! Så jag satt i min ensamhet. Det var meningen att jag egentligen skulle ha haft en liten Spa-dag alldeles för mig själv, men kände mig för lat för att palla mig upp.. Så jag satte mig framför datan med massa GottGott & kollade på film ;) Denna gång fick det bli en gammal rulle som heter När Mörkret Faller. Har sett den ett X-antal gånger, men den är bra så varför inte?

Tooday ska jag se ännu en film, men denna gång blir det dock på Bio :D Jag, HAN & hans vän ska dra och se 2012! Dem har velat se den ett bra tag nu.. Har hört att det är en RIKTIG biofilm!! Måste dessutom hinna färga mitt hår som har en GALEN utväxt då jag inte färgat det på 2 månader, haha! Det blonda måste Bort! Ser fan helt skallig ut i botten :P


 PUBLICERAT »  2009-11-15 @ 11:41:00 | KATEGORI » Nesrin | KOMMENTERA » (0)

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback