Change Of Plans..

Det var egentligen menat att vi skulle på bio idag. Men eftersom att Han jobbat 11-timmarspass på sitt ordinarie jobb & att han även jobbat extra på krogen, så var han riktigt riktigt trött. Så vi var istället hemma hos mig & bara myste. Jag lagade Spaghetti & Köttfärssås, och han dök upp precis då den blev klar. Men pga utmattning la han sig i sängen och somnade.. Jag åt utan honom, tog sedan en cigg & en kopp Rabarber/Grädd Te :) La mig brevid honom i sängen och bara njöt av lugnet :)
Älskar att se på honom när han sover, trots att det inte händer så ofta :P

Han drog hem vid midnatt & då var det egentligen menat att jag skulle sova jag med.
Men icke sa nicke! Min Insomnia tog över, as usual :/ Blöö, har verkligen tröttnat på detta! Ska kolla på lite serier nu, tills jag känner att John Blund knackar på dörren ;)

Till er som gillar serier!
Ni kan gå in på en sida jag hittade för inte så längesen som har typ ALLA serier & säsonger ;) Plus en massa avsnitt som inte kommit till Kalla Tråkga Sweden än ;) www.ch131.com Heter den! Enjoooy, My Little Crackheads :D


Hoppas Ni sover så söööttt. Pusss HEJ




 PUBLICERAT »  2009-11-16 @ 03:04:26 | KATEGORI » Nesrin | KOMMENTERA » (0)

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback