Packat & Klart!

Sådärja! Nu har jag packat klart! Eller nästan iaf :P Nu är det bara sminket & hygelrtiklar som ska ner i handväskan, fast det fixar jag precis innan det är dags att gå.. Nu tänkte jag att jag ska äta en riktig BAMSE FRUKOST! Sen hoppas jag in i duschen & fixar mig ;) Har tid hos tandläkaren kl:12.00, fast denna gång är det i en specialklinik.. Blev remitterad dit av min tandläkare för att jag göra en behandling som Folktandvården där jag bor inte kan utföra, så jag åker först dig & sedan åker jag raka vägen till Cityterminalen för att ta tågen till Eskilstuna! WiiiHoo! :D Kusiin fyller år imorgon så vi ska fira! + att hans mamma fyller idag så det blir dubbelfirande! Grattis Grattiis!!! ♥  /Nesrin

 PUBLICERAT »  2009-12-02 @ 07:06:22 | KATEGORI » Nesrin | KOMMENTERA » (0)

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback