Längesen!

Timur som skriver! Förlåt för min taskiga uppdatering! Har haft så mycket att göra.. Veckans som varit, var en lååång & Händelsefull vecka så jag har helt enkelt inte haft tid, sorry :D

Kusinen kom ner från Stockholm för att vi skulle plugga ihop & självklart för att fira min födelsedag! Jag kan ju börja med att säga att det inte vart särskilt mycket plugg för våran del, haha! Men vem orkar tänka på det i samma veva som jag fyller 18??? På Torsdagen (3:e dec) dagen jag fyllde vad en relativt lugn dag som jag spenderade ihop med Kusin & Resterande familj.. Det blev lite shopping & Tårta! Det fick lov att bli en lugn dag eftersom planen var att vi skulle fira på Fredagen..

Kussen vaknade på fredagsmorgonen, lika Morgonpigg som vanligt - Väldigt Störande! Vi Drog ut på stan för hon skulle shoppa lite. Hon slutar aldrig shoppa & det finns alltid någonting hon tydligen "inte har" trots att hon drunknar i kläder & Prylar. Men iaf! En tripp förbi systemet, Done! Fredagskvällen bjöd på Förfesthos mig med ett 10-tal vänner. En sväng förbi krogen & sedan en fest lägre bort från trakterna! Massa skojj & även intriger, som vanligt! Oförglömlig Kväll..!!

Lördagen! - Vaknade tidigt med baksmälla, haha! Var tvungen att ge mig av till stockholm med Kussen & morsan! Kusinen skulle hem & mor skulle till resten av THE FAMILY! Väl framme i Stockholm! Var kvar hos släkten ett tag, åt god middag & umgicks därefter bar det av till Nästa Destination! Jag & mina 2 kusinerdrog till ett ställe som heter Ball Breaker! Spela Bowling, tog några rundor i Golfsimulatorn, Fortbollssimulator, ja vi gjorde verkligen allt på hela stället! Riktigt schysst ställe, och HÖGT REKOMENDERAT.. Vi spelade & drack massa drinkar samtidigt! Finns liksom restaunrang, bar å hela köret där!



BTW!? - Jag vann Bowlingen ;) Här får ni en bild på Förfesten! Tack till alla Vänner som medverkade denna kväll ;) Take Care!  / Timur



 PUBLICERAT »  2009-12-09 @ 12:52:12 | KATEGORI » Timur | KOMMENTERA » (3)

Kommentarer
Postat av: CArin

ser verkligen ut som en lyckad födelsedag....jag älskar att fylla år, är som ett barn på den biten.=)



Ha de

2009-12-09 @ 13:30:16
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: anna

hejhej



den var skit bra (new moon) bästa filmen jag någonsin sätt xD

2009-12-09 @ 19:44:33
URL: http://.bitchenanna.blogg.se/
Postat av: sasa

mohähähähähäh vi e bäst

2009-12-10 @ 17:50:17
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback