Gårdagens Shopping!

Vid 4-tiden drog jag & Mami till Sundbyberg för att byta ut kjolen jag hade köpt dagen innan, till en större storlek. Därefter skulle Mams vidare till moster så hon rörde sig nedåt mot Tunnelbanan medas jag traska vidare till Pendeltåget, för att åka in till The City!

Min jacka fanns tyvärr ingenstans, men jag beställde den från Nätet när jag kom hem så det va lungt! Det vart heller inga skor :( Kände mig skitskum! Jag var liksom inte shoppingsugen - vilket är YTTERST OVANLIGT! Men lite fick jag med mig iaf ;)

Dagens Inköp:

Primer från Smashbox ♥
Ny Foundation (Nyansen ja egentligen anv har utgått, så ja fick leta efter en ny Favorit)
• Ögonbrynsskugga
• Concealer
• Mascara
• Leggings

Har fixat ett litet Bildcollage på sakerna jag köpte igår & kjolen & tunikan jag köpte i förrigår finns också med.. Samma dag så köpte jag ju även min Favourite ansiktstvål samt ett nytt Puder.. Har förresten glömt att skriva att jag fick hem 2 paket från Nelly.se i den dagen också.. Dem innehöll: 2 partyklänningar, Lårhöga stövlar & lite nya Underwear ;) ;) Allt är dock inte med på collaget! Puss & Kram /Nesrin
 PUBLICERAT »  2009-12-02 @ 06:27:19 | KATEGORI » Mode/Shopping! | KOMMENTERA » (0)

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback