Friday Night!

I fredags firade jag min 22-årsdag, trots att det är imorgon jag fyller år.. Dagen började med att jag åkte in till stan och träffade Sandra.. Var i akut behov av att inhandla en klänning.. Trots att jag har massvis oanvända med prislappar hemma så kändes det HELT RÄTT att köpa en ny.. Denna gång blev det en paljett klänning från Vero Moda :D I lööööved it ;) Iaf, efter att vi hade köpt min klänning sprang vi till systemet för att köpa lite gottgott, det blev 8 Smirnoff! Vi hade redan en Vin Box hemma + en flaska Mousserande + Vodka HAHA!

Jag ställde mig och lagade mat så fort vi kom hem, Det blev Fettuchine con pesto ;) Skriver ner receptet till er imorgon! MÅSTE TESTAS, sååå sjukt gott! Iaf! Patrik kom precis då maten var klar så vi satte ossoch käkade & drack, haha redan vid 7 tiden :D Men jag å Sandris hade börjat smådricka redan då vi kom hem thihi :D

Efter god mat och lite dricka så hoppasde jag in i duschen, bytte om & sminkade mig! Vid 9 drog vi hemifrån! Tog bussen till Hb och därefter Tuben till Stadshagen för att möta upp dem andra utanför Ballbreaker :D Alla mina favoriter var där, nästan alla iaf! Vi satt och drack umgick och bowlade! Efter 2 timmar bar det av till Magenta ;) Wiiihooo!! Jag var redan aspackad då vi kom ut från ballbreaker men WHAT THE HELL!? Flaskan måste poppas!! hahaha och så blev det, och det var BARA JAG som drack ur den! Hoppasan Kerstin! hahah inte så konstigt att jag mådde pyton hela Lördagen!

Väl inne på Magenta togs det bilder & dansades och massa dricka vart det ju självklart också! Blöö ALDRIG DRICKA MER! hahhaha Nää Men detta var en oförglömlig kväll och ett STOOORT tack till alla som medverkade och till mitt HJÄRTA som var så UNDERBAR, ALL DAY!!! Älskar er! // Ness

P.S. Bilder kommer i Nästa inlägg ;)

 PUBLICERAT »  2009-12-22 @ 00:02:04 | KATEGORI » Nesrin | KOMMENTERA » (1)

Kommentarer
Postat av: caroline

låter som om du hade en skitbra födselsedag? ;D

2009-12-22 @ 16:28:30
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback