Frågeformulär! :D

Dessa kanske är en aning uttjatade, men What the Hell, jag tycker det kan vara roligt! Eftersom detta är en ny blogg och eftersom att våra läsre inte vet särskilt mycket om oss så tänkte jag att jag gör en om mig själv, som jag lånade från en random sida.. Med hjälp av denna så "lär ni känna" mig lite bättre.. Enjoy ;)

FAKTA
Smeknamn: Ness
Födelsedag: 22 December - 87
Bor: Stockholm
Arbete: Undersköterska

FAVORIT...
Färg: Svart & Vitt (kläder) Grönt (allmänt)
Plats: Turkiet
Beroende: Redbull & Cigaretter :P
Fordon: BMW X6
Film:
A walk to remember & Twilight
Djur: Hund
Affär: Nelly.se (räknas väll somm "affär"?)
Serie: Nya 90210 & Nya Melrose Place..
Café: Inget speciellt.
Skor: Oj! haha kan ej välja Älskar ALLA mina skor.. Men hmm, Lårhöga stövlarna kanske?

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Konstant :D
Gnälla: Alltid thihi
Skrika: om jag blir arg..
Sova: Lider av Insomnia typ :/
Drömma mardrömmar: Nja, inte längre..
Klä dig i svart: DAGLIGEN, älskar svart!
Hata folk: Inte ofta.. Hatar inte, struntar bara i dem isf..
Lita på folk: Tyvärr så gör man ju det..

NÄR...
Åt du senast: Nyss! Åt 6 kakor Maryland Cookies *MUMS*
Läste du en bok senast: Oj, det var ett tag sen..
Var du på konsert senast: HAHA 2004 tror jag :P
Köpte du något senast: igår :)
Svor du senast: Imorse, svär nog konstant..
Sjöng du senast: Sjunger nu! Älskar att sjunga!
Klagade du senast: Nån timme sen

VEM...
Saknar du: Pappa
Gjorde dig riktigt glad senast: ------
Fick du sms från senast: *Hemlig*

HAR DU...
För många vänner: Nee, har dem jag behöver & litar på..
Tvångstankar: Haha Yes!
Någon annan psykisk sjukdom: Ngn störning har jag väll :P
Färgat håret: Svart!
Brutit några ben: Nää Spricka bara..
Några piercings: Hade i tungan..
Egen dator: Självklart ;)
Gjort bort dig rejält: Händer ytterst sällan..
Bra självförtroende: VÄLDIGT! :P
Sagt jag älskar dig till någon idag: Mamma ♥
Varit kär: Tyvärr så har man ju det :P
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Haha aa
Blivit dumpad: Nää, faktiskt inte :S

HUR...
Går du: Ganska så elegant, tror jag..
Svarar du i telefonen: Halluu haha
Fördriver du tiden: Rööker & lyssnar på musik & sjunger..
Mycket pengar har du: Oj! Jag & pengar går inte bra ihop, jag slösar ju bara en jävla massa! HAHA
Tjänar du pengar: Jobbar...
Bäddar du sängen: Perfekt & med MASSA kuddar!
Ofta diskar du: Ganska ofta..
Ofta städar du: Samma som ovan.
Många stör du dig på: Inte många, bara trasiga människor som aldrig LER!!
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

ÄR DU...
Förstående: Oftast
Öppensinnad: Ja
Arrogant: nja..
Osäker: Oftast inte..
Intressant: jaa, va tycker ni??
Hungrig: Alltid! Thihi
Smart: Väldigt.
Barnslig: Ibland.
Rolig: Tillräckligt störd för att få min omgivning att skratta iaf ;)
Pratglad: Pratar NON-Stop!
Hälsosam: Verkligen Inte.
Blyg: Inte direkt.
Lätt uttråkad: Nee
Arg: Det händer.
Ledsen: Inte just nu iaf..
Glad: För det mesta.
Pålitlig: ALLTID!
Filosofisk: Haha jaa det kan TIMUR svara på...
Bra på att ge komplimanger: JA!
Bra på att få komplimanger: ÄLSKAR ATT FÅ!!

VÄLJ
H&M eller Gina?
Gina
Storstad eller Mindre stad? Storstad
Mobil eller Laptop? Mobil såklart! Klarar mig inte utan att sms:a =D
Öl eller Vin? Vin tror jag
Hemmakväll eller Utekväll? Utekväll..

Så nu var det klart! Har ni några mer frågor..
Bara helt ytligt eller lite mer personligt så är det bara att fråga på :D
Hoppas ni fått en liten bättre bild av mig nu.. Puss å Hej! ♥ // Ness


 PUBLICERAT »  2009-12-10 @ 17:21:15 | KATEGORI » Nesrin | KOMMENTERA » (10)

Kommentarer
Postat av: michelle

åh, det låter skönt! själv är jag full gång med plugget som dödar min hjärna haha:p

2009-12-10 @ 17:48:28
URL: http://mychelles.blogg.se/
Postat av: amelia

Sådana tycker jag faktiskt kan vara ganska kul att göra om man inte har så mycket för sig! Borde kanske också lägga upp något liknande. Fin blogg !

2009-12-10 @ 18:03:24
URL: http://ameliaz.blogg.se/
Postat av: Fria - Hell On Heels...

Svar: Vitguld är ännu bättre haha ;) I aint sayin she a golddigger....



Ja jag ska ävan jag plugga på komvux för att få betyg i dom ämnen jag inte tagit. Sen vill jag faktiskt gå journalistik och media på högskolan.

Sjuksyster är bra. Sånt behövs det mer av.

2009-12-10 @ 18:06:28
URL: http://friaros.wordpress.se
Postat av: Lowa

sv: tackar! :D

2009-12-10 @ 18:32:26
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: nevine :)

hejsan ! , väldigt fin blogg :)

kolla gärna in min om du vill

www.nnevine.blogg.se



kram nevine

2009-12-10 @ 18:39:42
URL: http://nnevine.blogg.se/
Postat av: Natalia

Hej!

Är du sugen på en ny bloggdesign? Just nu kan du vara med och tävla om en CUSTOM MADE design på min blogg. För att vara med så ska du läsa reglerna i detta inlägg:

http://smartish.blogg.se/2009/december/tavling.html



Följ reglerna exakt!



Titta in!

2009-12-10 @ 19:05:19
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: Arijana :D

jaa det var jätte skämmigt, men iaf kan du kanske göra en design till mig ? , gjort idag ? ,

2009-12-10 @ 19:25:33
URL: http://minstalilladig.blogg.se/
Postat av: Fria - Hell On Heels...

Svar: haha ja hon är lite småttpatetisk men man får väl vända andra kinden till och tycka synd om henne istället. För ger man henne vrede har ju hon fått det hon velat. Hon lever ju för att provocera fram läsare. Jag skulle inte våga gå ut om jag var hon seriöst.

Ja du det där inlägget var ju bara för att peta folk i ögonen. Hennes specialitet. Hon kommer skämmas när hon växer till sig. Får vi hoppas

2009-12-10 @ 19:35:34
URL: http://friaros.wordpress.se
Postat av: Petra

SV; jaaa visst är den :D

2009-12-10 @ 19:44:20
URL: http://petrip.blogg.se/
Postat av: dojte

alltid bra att lära känna någon lite så :P



sv; ja den låten ä bra :D

2009-12-10 @ 20:07:43
URL: http://dojtes.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback