Dagens Schema!

Vaknade precis av att jag fick ett samtal.. Hmm På onsdag ska jag tydligen gå till *******! Undra vad det är för typ av behandling dem planerar för mig :) Längtar verkligen! Känns som jag skjutit upp det för länge, men nu har allting börjat rullat på, synd bara att vissa andra saker saktat ner. Men det kommer! Jag ger inte upp, det är det sista jag gör =)

Ska börja fixa mig nu, ska till stan med mamma och byta några saker som jag köpte förra veckan + att jag ska köpa lite saker till ;) Shopping is my life! Förresten?! Min jacka som jag beställde förra veckan har kommit :D Så jag ska nog hämta ut den med!


Lägger ut en bild på min Outfit senare! Ska dra & äta Frukost nu!
Vad ska ni göra idag?? Skriv en Kommentar & Berätta! =)   // Nesrin!
 PUBLICERAT »  2009-12-09 @ 12:10:49 | KATEGORI » Nesrin | KOMMENTERA » (2)

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack! Din me. ;]

2009-12-09 @ 12:28:57
URL: http://aboutjuliia.blogg.se/
Postat av: Fanni

shoppa är jag otrióligt sugen på just nu!:D

2009-12-10 @ 08:46:37
URL: http://bussilove.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback